Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 20 september 2015

Pocketletter Winter

Wat is een pocketletter toch leuk om te doen. Je kunt alle (rest) materialen gebruiken die je hebt. Leuk aangevuld met uitgestanste motiefjes, lintjes erbij, labeltjes maken en als je hem opstuurt of cadeau geeft doe er dan wat leuks in aan de achterkant van de afbeelding, bv een theezakje winterglow of een bedel, maak je hem zomers doe dan wat takjes lavendel erbij en zo kan je eindeloos doorgaan.
Ik heb voor het winter thema gekozen.
ik heb voor bruin blauwe tinten gekozen (mijn favoriet)

leuke wantjes uitgestanst

Studio Light heeft een hele serie 3D, en andere leuke afbeeldingen voor de winter

Benodigdheden:
pocketletter mapje
Studio Light ATCWM03, WM491, WM494, WM1353
linnen cardstock ijsblauw
Bazzill cardstock kraft
stans wantjes Cottage Cutz mitten time
stans dorpje Craftable CR1288
stans winter Joy 6002-2033
stans hertje Joy 6002-2029
stans bomen Creatable LR0136
stans hulstblaadjes LR4244
stans Doohickey
Distress inkt ground espresso
houten hartje
Viva ijskristal
Parelpen wit
jute touw
jute band
stukjes hout
kantje
belletjes
metalen sterren
charm pocketwatch
sneeuwpasta

Werkwijze:
Leg de materialen naar keuze voor je neer in de volgorde die je leuk vindt.
Leg daarna alle uitgestanste materialen erop.
Je kunt de afbeeldingen zowel op het ondergrond papier plakken als op de plastic map aan de buitenkant
Het kant heb ik met scortape aan beide zijde van de ringband geplakt.
Heb je je compositie gemaakt ga alle onderdelen dan bewerken emt de distress inkt en schuif per vakje je kaartje erin.
Je kunt het daarna nog op de voorkant van je map bewerken met bv sneeuw.
Laat je inspiratie op de loop gaan en je zult zien dat de pocketletter onder je handen gaat groeien.
Heel veel succes ermee en pas op :)) het werkt verslavend.
Hobbygroetjes
Annemieke

Geen opmerkingen: