Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 20 juni 2018

Christmas bird

Het nieuwe model sjabloon van Doobadoo kan je op meerdere manieren gebruiken. Ik heb hem staande gemaakt en bewerkt met het mooie Trim Craft papier
het vogeltje is in spiegelbeeld geëmbost

het paper golded papier van Trim Craft papier is zeer toepasselijk met dat meisje op een sleetje

foam bloemen blijven zo leuk om te maken

Benodigdheden
Bazzill cardstock road runner
Trim craft papier gilded winter
Doobadoo sjabloon 470.713.671
Foam creme
Meeldraden parelmoer
Stans label
Stans marinanne hulst LR0244, vogel cr1380
Nellie frame stans mfd100
Nellie stans sneeuwkristal SDL029
Stans poinsettia
Yvonne stans takje met besjesYCD10088
Distress inkt pumice stone
Archival ink peat moss
Nuvo pure sheen glitter ice white
Nuvo crystal drops simply white
Doobadoo structuurpasta

Geen opmerkingen: