Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 7 juni 2018

Oceans of love

Ik hou van het strand en van schelpen dus met dit zomerse weer hoort er natuurlijk een zomers kaartje.
Dit kaartje, of eigenlijk is het een label, is gemaakt met Doobadoo mask stencil, diverse Distress inkten, Joy stansen en veel natuurmaterialen
foam bloemen met antiek groene meeldraden



Benodigdheden
Bazzill cardstock moss
aquarelpapier
Doobadoo mask stencil 470.715.037
Foam creme
Meeldraden antiek groen
Diverse kleine schelpjes
tylandsia
pareltjes
Stans Joy visnet en dolfijn 6002/0992 zeepaard 6002/0328 en koraal 6002/0654
Joy craft papier 8089/0203
Marianne stempel tekst cs1007
Distress inkt: weathered wood, iced spruce, tumbled glass, bundled sage
Memento inkt rich coccoa
Effect balls small

Geen opmerkingen: