Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 4 juli 2018

Dat verdient een bloemetje

4 dagen na het dramatische overlijden van mijn trouwe viervoeter een workshop geven ging mij niet in mijn koude kleren zitten. De cursisten die kenden mijn hond ook allemaal en waren ook aangeslagen. Helemaal soepel verliep het dan ook niet maar uiteindelijk kwam het allemaal goed en was het toch ook zeker gezellig. Voor mij even een afleiding en ik moet nu verder de draad weer oppakken, moeilijk maar ja...De winkel gaat door, de workshops dus ook, kortom het leven gaat door.

Het thema van deze avond was "Dat verdient een bloemetje" en ik kreeg van mijn cursisten een hele mooie witte orchidee waar ik zeer blij mee ben.

En dan nu de foto's van de kaart en de lijst van materialen:
Het prachtige papier van Stamperia en veel bloemen

veel labels om nog iets leuks op te schrijven en een kleine waterval

het thema van de kaart gestempeld maar uiteraard kan je daar ook leuke foto's op plakken

en nog een mini envelopje waar je nog een klein briefje in kunt doen


Pion cardstock pink III
Stamperia blok shabby rose of losse vellen sbb 435
Blaadjes Creatables LR0162
Crème kant
Gouden bolletjes
Rozen Kaisercraft groot en klein
Diverse andere roosjes
Joy stans lovehearts
Organzalint oud rose
Cut ticket stans XCU503150
Clearstempel PL1523 Marianne Design
Distress inkt pumice Stone, spun sugar
Archival inkt peat moss
Memento inkt pistachio
Meeldraden wit glanzend