Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 17 juli 2018

Kerst-ticket-schudkaart

De stans van de ticket van Studio Light is echt een stans waar je veel mee kunt doen. Ik heb er een schudkaart mee gemaakt
in de schudbol zitten eiskristallen van Viva

Het Pion papier bevat zoveel leuke labels

achterkant kaart
Benodigde materialen:
Pion papier PD4813,PD4814, PD5110, PD5203
Maja cardstock 953
Bazzill cardstock wijnrood
Joy stans poinsettia 6002/1048
Ticket stans Studio Light stencilSL98
Nellie cirkel stans MFD100
Bolvenster
Meeldraden taupe
Diverse roosjes
Pumice stone distress inkt
Doobadoo structuurpasta
Icekristal
Glitter Nuvo wit
Kreuklint taupe
Satijnlint creme