Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 22 mei 2019

Denim & Girls

Denim & Girls is een fantastische lijn met papier van Maja en met dit mooie papier heb ik deze kaart gemaakt die de cursisten gisterenavond weer mochten maken.
Het was veel snijden maar dan heb je ook wat leuks.
Heb je vragen over deze kaart of over de gebruikte materialen stuur mij gerust een mailtje en ik zal het zo vlug mogelijk beantwoorden


echt een leuke kaart voor een stoere meid

een lange label komt boven uit de kaart

mini envelopje voor geld in te doen

embos je cardstock eens voor een leuk vakje

nog meer labels en onderaan je papier zitten al die leuke teksten, dus keus genoeg


mooi zijn de uitgestanste takjes met de rozen erbij

is deze Collectables CO1337 geen schatje


gebruikte materialen:

De nummers die ik gebruikt heb zijn: 1017, 1019, 1022, 1026,1027, 1028, 1038, 

complete assortiment papier van Maja

kaisercraft bloemen petal rose

kaisercraft bloemen wit

LR0438

seambinding rose lint

jute touw donker blauw

de mooie bladeren van Craftemotions







Pion cardstock blue VIII