Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 27 mei 2019

Huwelijks cadeau

Ik heb dit setje gemaakt om op de trouwdag van mijn zoon en schoondochter te geven.
Ze wilde geld maar om dat zo in een envelop te doen dat past niet bij mij, dus heb ik er een 3-delig setje van gemaakt. Een kaart met envelopjes en die verpakt in een doosje en vervolgens in een bijpassend tasje gedaan.
een wit tasje bewerkt met Pion papier

Joy stansje hart met fimo klei bloemetjes en een zilveren charm van een bruidspaar

een kaart met op de voorkant een rozenboog met bruidspaar

aan de binnenkant Mr & Mrs

de binnenkant van de kaart met 2 envelopjes

Ik heb gebruik gemaakt van Papicolor parelmoer papier in effen en bewerkte uitvoering(helaas niet meer leverbaar)
wit kraft tasje
bruin kraft doosje
collectables envelop
Cheery lynn groot hart
Joy stans rozenboog en bruidspaar
fimo
oragnza lint
wit kant
zilveren charm bruidspaar en vogeltjes
magneetjes voor de envelopjes te sluiten

1 opmerking:

Caroline zei

Wat een prachtig huwelijkscadeau!
Groetje Caroline