Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 24 mei 2023

 Chocolade en thee

Ik zag deze langskomen op internet en vond het zo'n leuk ding, leuk om te geven voor een verjaardag of uitnodiging.

Dus dit keer niet mijn idee maar dat mag ook een keer bij gebrek aan inspiratie.

Ik heb een stansset van Studio Light gebruikt maar iedere stans set van 6 labels met mat randen is te gebruiken. Ik heb voor deze niet de grootste label uit de set gebruikt, maar wil je een andere reep erin of mss koffiezakjes voorin die groter zijn, dan zou ik de grootste maat als eerste maat nemen.

Ik heb wit cardstock en Craft O'clock papier gebruikt en door de groene kleur van het papier ook maar een groene verpakking van Verkade gebruikt en uiteraard een groene verpakking thee. Ik kan het niet laten om kleuren goed te matchen.

Gelukkig heb je van deze repen van Verkade allerlei soorten dus blauw (melk) met blauw papier en rood (puur) voor bv de kerst maar er zijn uiteraard meer combinaties te verzinnen.

voorkant met labeltjes en kleine bedeltjes



er past precies een reep van Verkade in

er kunnen 3 theezakjes in het vakje dat sluit met een touwtje gewikkeld om een splitpen


achterkant ook met label en een bedeltje



1 opmerking:

Els zei

Super deze creatie is ook weer schitterend mooi!!
dit leuke idee ga ik even opslaan Annemieke.
Groetjes, Els