Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 30 mei 2023

 Fairy Merry Christmas

Dit keer weer een gestempelde kaart  met Lavinia stempels maar nu gecombineerd met papieren bloemetjes.

Ik ben niet zo van de traditionele kerstkleuren, maar ik was toch begonnen met rood en groen en toen hij klaar was dacht ik, nee... toch maar 1 in het blauw hihi

Uiteindelijk vond ik de blauwe het mooiste maar ja je verzend ze naar verschillende mensen en dan hou ik rekening met hun smaak en er zijn mensen die van traditionele kerstkleuren houden.

Dit keer niet gemat op zwart papier maar met een watervaste zwarte marker een lijn getrokken langs het papier, dat scheelt papier en gewicht en dus verzendkosten.

Aan de binnenkant een strook gemaakt met dezelfde stempels maar in het midden open gelaten zodat je er een label tussenin kunt schuiven waar je nog wat op kunt schrijven.

gestempeld in donker blauw en zwart, parels gemaakt met Nuvo

uiteraard bewerkt met glitters, maar ja die zie je niet op de foto

gestempeld in groen en zwart en de rode kleur van de bloemetjes gemaakt op aquarelpapier met Distress inkt, daarna gestanst

uiteindelijk nog wat bewerkt met witte structuurpasta voor een sneeuweffect


Ik hoop dat ik je weer op een idee heb gebracht, tot volgende week!!

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwww wat een prachtige kaarten heb je met je stempels gemaakt Annemieke. Ik vind zowel de voorkanten als de binnenzijdes echte kunstwerkjes. Ik ben er helemaal weg van, héél mooi.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Dit is een mooie serie kerstkaarten met de mooie lavinia stempel erbij.
Heel mooi!!
Groetjes, Els