Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 24 november 2021

 Fairy Christmas

Als ik 1 ding leuk vindt zijn het (winter) tafereeltjes maken. Ik heb al eens eerder een theepot van Doobadoo bewerkt en kon het ook niet laten om weer een nieuwe variant te maken met uiteraard lichtjes.

gecombineerd met al een oud fairy plaatje
zowel met als zonder lichtjes een leuk tafereel

Gebruikte materialen:

Doobadoo sjabloon theepot

Maja dessin papier Joyous Winterdays ster

knipvel Fairy poppets

chipboard

stans Sizzix lantaarnpaal

klokjes

Studio Light lichtjes (10)

perkamentpapier met ijskristallen Docrafts

sleetje

Tim Holtz sneeuwpop

Tim Holtz hertje

Tim Holtz kerstboompjes in 2 maten

diverse roosjes

canella besjes

Doobadoo sneeuwpasta

Doobadoo gesso

Nuvo glitter

Viva eiskristall

houtschijfjes

touwtje jute creme

touw voor slee


Geen opmerkingen: