Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




vrijdag 5 november 2021

 Memo blok easel kaart

De meeste kerstkaarten stuur je op en als je mazzel hebt dan laat de ontvanger hem een tijdje staan, Vaak verhuist hij dan in een la  of uiteindelijk in de prullenbak.

Deze kerstkaart (of winter verjaardagskaart) kan je echter langere tijd gebruiken. Als je hem open zet dan zit er een memoblok in en onder de easel nog een ruimte voor een pen in te doen. Dus een kaart waar je langere tijd wat aan hebt. Wil je geen winterkaart maar één  waar je het hele jaar naar kunt kijken denk dan aan een neutrale afbeelding in je schudbol met een vergezicht en bloemetjes ipv de poinsettia's. 



leuke schudbol met sneeuw

en als je hem open doet een memoblokje

Materialen

Studio light bakje (let op alleen voor de grote stansmachines),
Pion cardstock white I en brown,
Pion design 33004 en 33005,
Sizzix schudbol groot,
knipvel VK9594,
Marianne sneeuw,
seambinding lint taupe,
Joy stans poinsettia,
Nuvo goud




Geen opmerkingen: