Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 10 november 2021


Muizenkerst


 Zo in de wintertijd houd ik er van om lichtjes in een kaart te verwerken. Zo ook in deze slimline bakjes kaart van Doobadoo. Gecombineerd weer eens met 3D (voor mij een eeuwigheid geleden dat ik een 3D kaart maakte).

Gebruikte materialen:
Doobadoo 470.784.038
Pion white ! cardstock
knipvel muizen cd11714/11715
Marianne stans ijskristal
houten hekje
lichtjes Studio Light
glossy accents van Ranger
ultra fijne glitter wit
Doobadoo sneeuwpasta
eiskristal Viva

1 opmerking:

Els zei

Wat heb je d=ze kaart super mooi gemaakt.
Groetjes, Els